19 Aralık 2008 Cuma

İlk ve Güzel

bu hikayem bi internet sitesinde tanıştıım biriyle yaşadıklarımın hikayesidir. nette gay sitelerinden birine üye iken biriyle tanıştım o bana hemen gel bugün olmazsa başka gün olmaz bende ilk önce olmaz falan dedim ama düşündükten sonra evi ayarladım tarif ettiğimiz yerde buluştuk ve biraz cafede oturup konuştuktan sonra bizim eve gittik direkt benim odaya gittik o hemen dudaklarıma yapştı ve emmeye başladı sonra üstmü çıkarmya başladı ve göğüslerimi heryerimi yalamaya başladı aşağıya inince benim sikimin hertarafını içine almaya başladı tam boşalacakken ağzından çektim ve onu ilk önce domalttım içine bi güzel girdim ilk posta erken geldi tabii 2-3 kez pozisyon değiştirdikten sonra içine boşaldım o tuvalete gitti ve geri geldi bende ayağa kalktım tekrar ağzına verdim çünkü benim aletimi tekrar kaldırmasını istiyordum ve başardı da üzerime oturdu ayağa kalktı her türlü pozisyonu denedik yaklaşık bi 15 dakika siktikten soonra pes ettii çünkü dayanacak gücü kalmamıştı bende bıraktım sonra onu yolcu ettim ama göt deliği çok geniş olduğu için zevk alamadım deliği dar olanlar eklesin ve benimle beraber göklere uçsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder