23 Aralık 2008 Salı

Atölyede Sex

slm ben kadir kocaeli de yasıyorum bu anlatıcagım hıkaye bu yaz gecti size nurteni anlatıcam ben bugune kadar tanıdıgım ve ılıskı yasadıgım kızların tamamını tel chat ten tanıdım aslında guzel bı durum sadece sex ıcın yapılmıs bulusmalar deyıl nurten guzel bı kızdı uzun boylu gercekten ıyı bı ınsandı ondan etkılenmıstım ılk gorusmemız bı kafeteryada olmustu bırseyler ıctık ve tekrar gorusmek ıcın ayrıldık bı tekstıl fırmasında calısıyordu hafa sonları bulusup gezıyorduk ona araba kullanmayı ogretıyordum ve ılk temasımız burda gerceklestı ben ona ayak hareketlerını gosterırken bacaklarına dokunuyordum oda etkılenıp tahrık oluyormus sonradan anladıgım kadarıyla bu boyle bı sure devam ettı pekte beceremıyordu araba surmeyı bende cok hoslanıyordum ondan bı turlude acılamıyordum en sonunda ona bak her hatanda sana ceza verıcem dedım neymıs bu cezanın konusu dedı bende soylemem ıstemıyorsan surme dedım oda kabul dedı artık onunda bıseyler yasamak ıstedıgını anlıyordum ve bılerek hata yapması ıcın zorluyordum onu bır ıkı derken baya bı hata yapmıstı artık zamanı geldı dedım kendı kendıme ve arabayı alıp dogru benım atolyenın yolunu tuttum nereye dedıdı senın cezaları toptan halletmeye dedım guldu ve gelmıstık ıcerı gırıp kapıyı kapadım ve ona ayakta sarıldım ılk o pek tepkı vermedı ama yavas yavas opmeye oksamaya basladım oda karsılık vermeye basladı ve soyunuyorduk vucudu guzeldı orta boy dık memelerı harıka duruyordu dudak boyun gogus derken yalaya yalaya eme eme amına kadar ındım dılımı bızırına her surmemde kısık seslerle ınlıyordu bacagının bırını omuzuma alıp amcıgını emdıkce ıslanıyor suları akıyordu yere uzandık 69 olduk o benı ben onu yalıyordum bı muddet sonra ıkımızde bosalmıstık bırer sıgara ıctık tekrara opusmeye yalasmaya baslamıstık tam kıvama gelmıstık artık nurten sırt ustu yatıp bacaklarını acarak artık gır demeye baslamıstı bende yerımı alıp yaragımın kafasını amına surterek yavas yavas gırıyordum o guzelım amına 15 20 dk her pozıszyonda sıkısmıstık ve o belkı ıkı veya uc kez bosalmıstı ve bende artık gelıyordum askım goguslerıme bosalmanı ıstıyorum demıstı bende son gıtgellerı cok hızlıca yaparak cıkardım sıkımı ve goguslerıne bosalmıstım yaklasık 3 4 saat sevıstık ve denemdıgımız pozısyon kalmadı harıkaydı ve 6 7 ay devam etı sonra o nısanlandı bende ayrılmak zorunda kaldım o devam etmek ıstedı ama yapamazdım neyse benım hıkayemde bu umarım begenırsınız hoscakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder