25 Aralık 2008 Perşembe

Gelinim

Olgun Gelinim Olgun Gelinim Merhabalar ben istanbul dan yaziyorum.43yasinda165 boyundayimBundan 8 ay önce hayatimi degistiren bir olayi paylasmak istiyorum.Gelinim 32 yasinda 178 boylarinda gayet iri memeli sarisin,genis kalçali afet bir kadindir,oglum25yasinda 170boylarinda normal bir geçtir.Oglum bundan 4 yil önce yas farki oldugu için istemedigim bir evlilik yapti.Ama gelinim çok akilli ve saygili,uyumlu biri çikti. Bir sabah oglanin odasindan kavga sesleri geiyordu,oglum:biktim artik senin bana çocugunmusum gibi davranmandan,defol git basimdandiyerek evden çikip gitti,tabiki karimda oglumu destekliyordu,bende devamli gelinimden yana olurdum,karimda sinirlenip alttaki komsuya indi.Gelinim yanima gelip konusmak istedigini bu evde kendisini yalnizca benim anladigimi söyledi,bende tabi olur gel otur su kanepeye dedim. Gelinim:bak babacigim 4 yil önce oglun beni deliler gibi seviyordu,bende onu, bana güzel oldugumu,güzel vucudum oldugunu,bana taptigini,evlenmek istedigini,bende yas farki oldugunu söyledim,oda yasin önemi olmadigini söyledi ve evlendik,simdi ise sevmedigini söylüyor,benim gibi yapili degilde çitirlardan hoslandigini söylüyor.hatta bikaç tane telefon numarasida yakaladim ve benden bosanmak istiyor.dedi . Bende:sen hiç kendini üzme ben varken buevden hiç bir yere gidemezsin senin baban yok annende baskasiyla evli seni sokagami atacaz?olmaz öyle seydedigimde aglayarak vede sevinerek bana bir sarildiki sormayin,sanki nefesim kesildi,o koca memeleri gögsümü delecekti sanki çok büyük vede sertti,içim bir tuhaf oldu, boynumu birakmiyor kafami gögüslerine bastiriyor,kafami oksayarak ve:neolurdu sanki senin gibi olgun anlayisli bir kocam olsaydi,sen harika bir insansindeyip beni yüzlerimden öpüp yüzünü yikamaya gitti,ama ben kucaginda kendimden geçtim,tekra gelip yanima oturdu bana:bunca yil kaynanamla nasil vakit geçirdin hayret ediyorumdedi vede hakliydi karim çok huysuz bir kadindi. Bende:Ne yapalim benimde kaderim böyleymis inanirmisin son 3 yildir iliskiye bile girmiyoruz daha yasimiz kaç?ama yinede . sabrediyorumdedigimde gelinim yanima biraz daha yaklasip saçlarimi oksamaya ve yine kafami gögüslerine yaslamisti sanki ben onun çocuguydum ve çok sefkatli oksuyordu.Gelinim:canin çok istiyomu Ben:evet hemde nasil sen sarilirken bile içim bir tuhaf oluyor ters oluyo ama malesef öyle:deyince elini sikime atipneden ters olsun senin gibi bir insan bunu fazlasiyla hakediyor.diyerek . oksarken birden kapi sesi geldi karimdi daha sonra devam ederizdeyip yanimdan hizla kalkti.Artik içim içime sigmiyordu sikisecegimiz ani sabirsizlikla bekliyordum.aksam yemek yerken oglum isicabi muglaya gidecegini annesine isterse gelip dayisinida görebilecegini söyledi, karimda hemen kabul etti bende gidebilecegini söyledim,nasil söylemem çünkü o afet gelinimi sikecektim,geliniminde nesesine diyecek yoktu.Sabah oldu saat10da . evden ayrildilar ben su içmek için mutfaga gittim elim tam musluktayken gelinim arkadan sarilipbak basbasa kaldik iste,dile benden ne dilersen seni doruklara çikaricam,seni dünyanin en mut lu erkegi yapicamdiyor,biryandan arkadan uzanip sikimi oksuyor,bir yandanda boyu beden uzun oldugu için arkadan kulak memelerimi yaliyordu yüzyüze dönmek istedim izin vermedi,böylece dur seni önce ellerimle vedilimle sevecegim kendini bana birakdiyor ve tamamen onun oluyordum,önce beni çirilçiplak soydu,kulaklarimdan baslayip boynumu,sirtimi,kalçalarimi hem seviyor hemde yaliyordu,daha sonra kiçimi elleriyle ayirip göt deligimi çilginca dillemeye basladi,müthisdi ilk defa böyle bir zevk yasiyordum. Sikim tas gibi olmustu,daha sonra beni kendine dogru çevirdi ve basladi sikimi yalamaya hepsini aliyordu azsonra tam geliyordum çekmek istedim çektirmediagzima bosal yavrum hepsini yutmak istiyorum,kurban olurum senin tohumlarina,yerim senin tassaklarinive ben çok fena bosaldim becerikli gelinim hepsini yutmustu. Banyoya gittik elleriyle sikimi ve kendi agzini yikadi,yatak odasina geçtik. Gelinim:hadi bakalim gel otur kucagima seni birde kucagimda rahatlatayimdedi,yüzüm yüzüne dönük vaziyette oturdum basladik çilginlar gibi öpüsmeye dudaklari ates gibiydi,sanki beni eritiyordu.biryandanda sirtimi yine kalçami seviyor orta parmaginida göt deligime sokuyordu hiçbirsey diyemiyordum üstelik hosuma gidiyordu, daha sonra sirt üstü uzandi ben üstündeydim Hadi canim sira sende yala hertarafimi delirt benibasladim o koca memelerini emmeye 10dk.kadar emdim,daha sonra asagilara dogru indim ve omüthis ami karsimdaydi,sismisti ben emip yaladikça oda derin derin oohhlaar çekiyordu. Gelinim:Çok güzel yaliyorsun yavrum devamet OOOHHHH!!!!OGLUN BUKADAR güzel YALIYAMIYORDU kurban olurum sana devam et!!!!!!!!diyordu,birmüddet sonra artik dayanamadim ve o güzel amcigini sikmeye basladim ikinci posta oldugu için en az 15dk siktim.ikimzde çildiriyorduk zevk seslsrimiz birbirine karisiyordu ayni anda beraber bagira bagira bosaldik.Bana mükemmel . oldugumu bende ona asil onun mükemmel oldugu söyledim . Gelinim:Göttende sikmek istermisin askim gel sikini kaldiriyimda ordanda sik olmazmi?bende istedigimi ama söyliyemedigimi söyleyinceGelinim:Bak askim artik sen benim erkegimsin çünkü bana sahip çiktin bu beden sana feda olsun,canin nezaman isterse sikisiriz,amimdadan götümden agzimdan hertarafimdan seni seviyorum seni cigerime sokasim geliyo anladinmi,sikiste sinir tanimam o yüzden seninde götünü yaladim ve parmagimi soktum çünkü çok hosuma gidiyor. belkide azginligim ogluna fazla geldi Ben:Inan götümü yalaman çok hosuma gitti ilk defa böyle bisey yasadim sen çok tecrübelisin seni seviyorumdedim,basladi sikimi yalamaya azsonra sikim tas kesildi,önüme domaldi önce deligini yaladim ve yavas yavas sokmaya basladim . vetamami geçmisti götüde ami gibiydi san ki göt degil am sikiyordum 10dk falan devam etti gelinim iyice azmisti inliyordu yine ayni anda götünün içine bosaldim.Ogün 5 sefer aksama kadar sikistik

5 yorum:

  1. Gelininde güzel parcaymıs ha bi gece bana versene orospu cocugu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
  2. Gelininde güzel parcaymıs ha bi gece bana versene orospu cocugu

    YanıtlaSil
  3. Slm ben Bodrum'dan murat kendini güvenen ciddi vede bakımlı bayanlarla tanışmak vede buluşmak isterim 05468842018.

    YanıtlaSil
  4. Olgun yaşlarda çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın pişman olmazsınız Olgun sırdaş yük okul mezunuyum sırdaşım seyehat sorunum yok deneyimliyim Mersin'de yalnız yaşıyorum arayıpta uygun kişileri bulamadıysanız size bir fırsat arayın pişman olmazsınız herkese saygılar 0532 371 49 67

    YanıtlaSil