24 Aralık 2008 Çarşamba

Uzak Akrabamın Sexy Kızı

merhaba ben 21 yaşında bir erkeğim az sonra anlatıcak olduğum şeyler bundan 5 yıl önce yani ben 16 yaşımdayken oldu.Babamın halasının torunun benim yaşımda 1.65 boylarında buğday tenli ela gözlü bi kızı vardı biz nerdeyse herhafta bunlara akraba ziyaretine giderdik biz gitmediğimizde onlar bize gelirdi bir gün onlara gittiğimizde evde sadece o kız merve vardı annem ve babam evin büyükleri evde olmadığı için içeri girmediler aşağı sokakta bi akrabamız daha vardı babam ve annem bana oraya gideceklerini söylediler ve bana istersen sen burda kal beraber ders çalışıp test filan çözersiniz diyerek ve gittiler ve sonunda hayallerimi süsleyen o kızla yalnız kalmıştık oturup bişeyler içerken bana bi çıktığın varmı diye sordu evet dedim hemen arkasından onunla hiç yattınmı dedi ben bi an şaşırdım ve hayır dedim sonra aynı soruyu ben ona sordum evet yattım dedi nerde dedim bu evde dedi onu müzik dinlemek için çağırdım ve aynı şu anda ikimizin konumundaki gibi oturmuş bişeyler içiyorduk dedi ondan sonra ne oldu dedim aynen böyle oldu diyerek kucağıma atlayıp dudaklarıma yapıştı hayatımda hiç bu kadar azgın bi kız görmemiştim hiç bozuntuya vermedim ve kendimi serbest bırakıp yatağın üzerine uzandım kısa süre sonra pantolonumu çıkarıp yalamaya başladı ondan sonra kısık bi sesle sıra sende hadi uçur beni dedi ona şöyle cevap verdim sen beni uçuramadın ama az sonra ben ikimizide uçurucam dedim ve kucağıma aldım bi elimde dar şortunun üzerinden amını okşuyordum bi yandanda memelerini yalıyordum bu şekilde olmaz dedi bunu sırt üstü yatağa uzattım şortunu ve badisini çıkarım üzerinde iç çamaşır yoktu hiç beklemeden bacaklarını omuzlarıma aldım ve sürekli amına girip girip çıktım kız devam et devam et bayıltana kadar sik beni diyerek beni gaza getiriyordu hem amına kitlenmişdim hemde memelerini sıkıyordum kız bi an konuşmayı kesti sadece inliyordu ben boşalır boşalmaz tamam bi posta yeter nolur çıkar dedi konuşmaya hali kalmamıştı bende ondan farksızdım ama dahada canım istiyordu sonra onu dinledim ve çıkardım bi süre seviştikden sonra yıkanıp üstümüzü giyindik kız bana bugünü hiç unutmuycam ayrıca bu sayılmaz en kısa zamanda tekrarını bekliyorum dedi bende neden olmasın dedim o günden beri bi fırsat bulup evi boşaltıyoruz ve nerdeyse her hafta sikişiyoruz

1 yorum:

  1. Olgun çiftler yalnız bayanlar arayın sırdaşınız olayım arayın pişman olmazsınız 0532 371 49 67

    YanıtlaSil