20 Aralık 2008 Cumartesi

Komsunun Kızını Siktim

daha once 2 gzl yasadıım olayı gonderdım ama yayınlanmadı umarım bu yayınlanır bizim bi komsu vardı ve birde kızı ama cok güzeldi benm gördüüm en gzl kızdı babamın bana bilgisayar aldıı ilk zamanlarda bunun kardesı hep bize gelir benm kardesimle bilgisayar oynarlardı ama ben ablasının gelmesını istiodum cünkü onu cok istiodum sikmem lazımdı bi aksam bunn kardesı yıne bıze gelmıstı ama bu sefer yannda ablasıda vardı dar bir kot pantalon giymis götüne yapısmıstı onu gördüüm anda benm piton ayaklandı sora iceri gectik ben yerıme oturdum kücüklerde bilgisayar oynamaya basladı ama kız oturmamıstı cocukların arkasaındakı sandalyeye dayanmıs onlara bakıyodu bende onu seyredıodum cok fena azmıstım arada bana bakıp gülümsüodu tabı bende ona kendı kendıme suna bı dayansam bısey dermı acaba dedım ve cesaretımı topladım sora cekınerek yanna gıdıp arkasına yerlestım anıden noluyo dıe arkasına dondu ve bana baktı bi kac sanıye ole bakıstık benı terslıcek sandım ama o elımı tuttu bu bana cesaret vermıstı bende daha cok dayanmaya basladım gouslerını fln sıkıodum o sırada benm ve onn kardesı hemen onumuzde oyun oynuodu ama farkedemedıler daha sora ben kızın elını tuttum ve onu cektım yan odaya gıttık orda delıler gıbı sewısmeye bırbırımızı yalamaya basladık cok fazla zewk alıodum daha sora ben onu yavas yavas soydum bu sırada gouslerını fln yalıyodum ve arkadan ona gırdım o kdr azmıstım kı daha soktuum gıbı bosalmıstım ama ikinciyide yaptık o yarım saat surmustu o kdr korktum kı bırı gelıcek dıe ama kımse gelmeemıstı onu 2 kere sıktıkten sora bi kerede gotune bosaldım daha sora o ewıne gıttı ondan sora yaz boyunca onu her aksam sıktım ama artık sıkemıorum cunku yanmda deıl ama kendını bana sunmak sıktırmek ısteyen bayanlar varsa beklıoru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder