27 Aralık 2008 Cumartesi

Bu Sefer Ben Bağladım Onu

merhabalar ben daha önce sewgilimin beni yatağa bağlıyarak nasıl üstümde coştuğunu anlatmıştım... bu seferde ben onu bağladım veonu zevkin doruklarına çıkardım şimdide bunu ayrıntılarıyla anlatıcağım....evet güzel bir akşamdı ve arkadaşlarım ailelerinin yanlarına gitmişlerdi ewde sewgilimle ben yalnızdık tabii önce öpüşmeyle başladık ve çırıl çıplar kaldır ve be onu yatağa bağlamak istediğimi söylediğimde itiraz etmeden kabul etti...daha sonra zaman kaybetmeden bağladım onu yatağa...kalçalarının aldını iki yastık koydum ve amı ay gibi ortaya çıktı adeta parlıyordu beni bekliyordu... önce bir kaç resmini çektim bunu istemiyordu yapma yapma diye bağıroyordu ama ben onu dinlemiyordum ve daha sonra sileriz birlikte dediğimde sakinleşmişti artık flaşlara gülümsüyordu ve bir kaç resimden sonra yanına gittim ve dudaklarından öpmeye başladım çok ateşli öpüyordu her halinden yandığı belli oluyordu bense onun ateşini söndürmek için tüm gücümü harcıyordum.. dudaklarında başladığım öpücük darbelerini tüm vücuduna yayıyordum boynunu ve göğüsleri derken taa amına kadar indim amına ilk dil darbemi vurduğumda bir sarsılma ve ardından ilk boşalması geldişti bir güzel temizledikten sonra devam ettim yalamaya ve tekrar dudaklarına çıktım bir süre daha öptükten sonra sikimi verdim ağzına elleri bağlıyken yalaması çok komik görünüyordu tamamen benim kontrolumdeydi ve ben de fırsattan istifade sikimi köküne kadar sokuyordum boğulacak gibi oluyordu ve her çıkardığımda konuşmasına izin vermeden tekrar sokuyordun bir sire sonra dayanamadım ve ağzında patladım mükemmel bir andı ve tim dölleri yuttu.. tabi bu arada ağzı dolu halde bir resmini daha ektim müthiş görünüyordu sonra benim eletii tekrar dikleştirdikten sonra alev alev yanan amına girmeye başlamıştım giderek hızlanldım ve benim hızlanmamla birlikte sewgilimin sevk çığlıkları duvarlarda yankılanıyordu benden ince o ikinci kez boşaldı ve ben onun çıldırmasına aldırmadan devam ediyordum o ise kımıldayamamın verdiği rahatsızlıkla aynı zamanda aldığı zevkle kendinden geçiyordu bir süre gözleri kapalı inlemeye başladı ben bir yandan sikerken bir yanadanda göğüslerini okşuyordum güzel sewgilim üçüncü kez boşalmasıyla aynı anda bende ikinci volkan patmaması gerçekleşmişti ve bu patlamayla birlikte üstüne yığıldım bir süre ikimizde hareketsiz kaldıktan sonra ben elllerini çözdüm ve o bana sarıldı ve o halde sızmışız kendime geldiğimde benim alet hala içindeydi ama dikliği gitmişti tabiii :DDDD ............... evet arkadaşlar bu seferlik buraya kadar ben de anılar anlatmakla bitmiyor vakit buldukca anılarımı buraya yaazzacağım beni takip etmeye devam edin ve tabiki yorumlarınız beni buraya yazmaya asıl yönlendiren yorumlarınızdır yorumlarınızı bekliyorum

1 yorum:

  1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil