18 Aralık 2008 Perşembe

Üvey Ablamla Sex

slm ben 27 yasında 2 çocuk babası ramazan ben babamgil ler falan tatile gidecek tik. benim bir de üvey annemdenden ayşe adında süper kalçaları memeleri olan bir ablam varı kendisi 29 yasındaydı ve bir muhasebeciyle evlendi 1 çocu oldun ney se ailecek tatile gittik.tatilde ben ablamın o güzel kalçalarını her gördüğüm se sikim kalkıyor v ablam durmadan sikime bakıyordu.bir gün babamlar ve eniştem denize gittiler yüzmeye ben ablam evede tek tik ablam tuvalete gitmişmişti ben de fırsattan istifade hemen ablamın kapısın açtım ve yalandan pardon bilmiyordum dedim ama ablam benim bilerek girdiğimi biliyordu.bir gece eniş tem tatil merkezini gazinosundaydı babamlar ise yatmışlardı ben de ablamın yattığı odaya doğru gittim çarşafını aç tım ablam birden ne oluyor ne yapıyorsun küstah benimi sikeceksin diye bağırdı bana ben çok utanmıştım ama sonradan ablamm benim dudağımı yapıştı ve ben n eolduğunu anlamadım hadi çabuk enişten gelmeden biterelim bu işi dedi ben hemen azgınlıca bir tavırla ablamın memelerini yalamaya basladınm sonra onun amını yaladım benim sikimi yalamasını istedim ama yalamadı ben hemen sikime krem sürdüm ve onun amına sokmaya basladım amaı alıskan olduğu için ıhhhbile deme di sadeceee yüksek birsesle ve uzatarak ohhhhhhhhhhhhhhhhhh!diyordu ben sokuyordum ona bir yandan sokuyorum diğeryendan memesini elleyorum sonra bacaklarının arasını açtı hadi gel çabuk dedi ben hemen bacaklarının arsından amına sokmaya basladım oyle sokunca hafif bir şekilde ıhhhh!dedi bebek ağlamaya basladı bıraktık her gün benim kadın onun kocası duymadan bunu yaparız çatıda bize ayit yatak vardır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder