10 Aralık 2008 Çarşamba

AMCAMIN SARIŞIN FAHİŞESİ

mrb ben burak 19 yaşındayım amcamın kızı var burcu diye o 20 yaşında sarışın bir fahişe okulum izmirde olduğu için onlarda kalıyordum burcu istanbuldaydı ve izmire geldi geldiği gün onu çok beğendim geceleri yatarken çok kısa şeyler giyiyordu bende onun verdiği frikikleri çok beğeniyordum tam 90 60 90 dı.bir gün amcamlar akşam yemeğine gittiler biz geç geliriz dediler aslında burcuda gitcekdi ama ben gitmesin dedim sonra o kaldı ve bana yemek hazırlıyodu burcuuuu diye bağırdım geldi ben soyunmuştum bana salak mısın ? çabuk üstüni giyin dedi bende tmm yavrum dedim kapıyı kilitledim sonra onun üzerine doğru yürüdüm bir tokat attım zaten zayıf olduğu için hemen düştü siyah südyenini zevkle çıkardım memeleri çok güzeldi hörpülteterek azıma alıyodum sonra arkasına döndürdüm bana bağırıyodu ben de aldırış etmeden siktimm götüne ilk girmedi ama sonradan çok güsel girdi amına soktum inliyordu aynen böle devam et hoşuma gidiyo az daha sok bişi olmaz çok verdimdiyordu ilk şaşırdım sonra aman salla dedim ben kucağıma oturtup hoplattıkca o bana güsel güsel devam diyordu sonra banyoya götürdüm küvetin içinde daha güsel siktim amını yaladım dilimi amının içine soktumm.çok güsel di walla işim çıktı sonra devamını yazarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder