15 Aralık 2008 Pazartesi

Yaşlı Kadın Bana Dua Ediyor Mudur Halan

mrb ben tolga daha önce eşler bölümüne bir anımı yazmıştım ve yazmaya deveam edeceğim 2 yıl kadar önce didim e tatile gittim kaldığım pansiyonun sahibi isim vermiycem 50 li yaşlarda çok bakımlı bir kadındı ilk günlerde fazla ilgimi çekmiyordu ama bana karşı çok samimiydi bir sabah herkes denize gitmişti ogece geç geldiğim için 11 gibi kalktım duş alıyordum kapı çaldı havluyu sardım kapıyı açtım pansiyon sahiydi içeri girdi hiç bir şey söylemeden havluyu çekti bende düşünmeden dudaklerını emmeye başladım titriyordu hemen onu soydum boynunu yalıyordum bir yandan amını olşuyordum birden sikimi ağzoına aldı yalıyordu muhteşem di yere uzandım 69 pozisyonunda ydık ben amını yalıyodum o da yarrağımı emiyordu yarrağa özlemi vardı yeni gelin gibiydi dayanamıyordum sırt üstü yatırdım amı çok dardı benim sikim de baya büyük ama zorladım bağırdı ikimizde muhteşem zevk alıyorduk birlikte sarsılarak boşaldık duş yaptık ama eli hep sikimdeydi duş tan çıktık götten sikmemi istedi ön sevişmeden sonra götüne krem sürdüm baya zorladım gözlerinden yaş geliyordu ama o istiyodu kafasını soktum kendini geri itti hepsi içindeydi bir kaç kez gidip geldim çıkardım amına soktum yine götüne ama götünden kan geldi ağzına boşaldım ve beraberce yuttuk 1 hafta kaldım ve o nu 1 hafta boyunca hem götten hem amından siktim temiz ve bakımlı bayanların telefonlarını bekliyorum arayın bulutlara çıkalım sikişmek güzel ankara dayım msn adresim

1 yorum:

  1. Merhaba ben istan buldan tolga evli dul bekar her yaştan hanimlar numaram 0507 501 3555 arayin mutluluga ulasin

    YanıtlaSil