28 Aralık 2008 Pazar

Doğum Günü

Adoluda bir köyde yaşıyordum.Evli idim eşimi çok seviyordum.eşim hamile idi. bir gece eşim sancılarla uyandı. dogum yapacagı anlaşılmıştı. heycanla kalktım. 124 murat bir arabam vardı. arabayı çalıştırıp kasabaya götüreyım dedim.Hayır gerek yok köy ebesini çagırmamı istedi.ebe hanim eşimin yakın arkadaşı idi. kız kardeşimi alıp ebe hanımın evine gittim.kapıyı çalıp uyandırdık.eşimin kendisini çağırdiğını söyledim. Hazırlandı birlikte bizim eve geldik.eşimi muayene etti. Dışarı çıkıp doğumun hastenede olması gerktığını söyledi.birlikte ilçeye hastahaneye eşimi götürdük. Hastanede doğum oldu. bana köye dönmesi gerektiğini söyledi.BİRLİKTE YOLA ÇIKTIK. GECE EPEY İLERLEMİŞTİ.ARABANIN İÇİNDE DERİN BİR SESSİZLİK VARDI. Birden bana sen arkadaşımı hiç halletmedin mi dedi.Şok olmuştum ne demek dedim . oglum biraz sikseydin bu doğum bu kadar zor olmazdı dedi.Kanım donmuştu arabayı yolun sagına aldım elim sıgara yakmak için cebime doğru giderken sert bir sesls bildiginiz başka birşey yokki dedi.Elimi sert bir hareketle yakaladı ve kendi eliyle birlikte amina götürdü.ben ön koltukta o arka koltukta.kendi eli benim elime kumanda ediyor amina ileri geri hareketler yaptırıyordu.BEN ŞOKTA İDİM SADECE AMININ SICAKLIĞINI VE SUYUNU HİSSEDİYOR KORKUDAN TİTRİYORDUM.NEKADR SÜRDÜ BİLMİYORUM AMA AYYYY SESLERİYLE TATMİN OLDUĞUNU ANLADIM. ARKA KOLTUGA YIGILIP KALMIŞTI.ARABAYI ÇALIŞTIRIP ONU EVİNE BIRAKTIM. OYLE GÜZEL TATMİN OLMUŞTU Kİ BENDE BEĞENDİM. YILLARCA O SAHNEYI VE ALDIĞI ZEVKİ UNUTAMADIM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder