22 Aralık 2008 Pazartesi

Nasıl Sikilir Okuyun Öğrenın

slm ben 18 yasında basımdan gecenlerı anlatcam sıze ben kendı halınde yasayan kız ları sevmeyen bırıydım takı pavyona gıdene kadar yanı o gune kadar arkadasım dedı bı aksam gıdelım dıye olur dedım ve o gece cok uzun gecmıstı cıktık gazınoya gıttık rakı soledık ıcdık ve ben gıdıcıydım kafam cakır olunca dedım bayan lardan bırını cardım cunku bakııtımda duruyodu dedım noldu bakıp duruyon dedım cok guzel sın dedı masaya davet ettım ve ıckı ısmarladım 1 2 3 derken bunla muhabbet koyu ben sarhos oldum ıyıce bu bana masadan kalkıp gıdıyım hesap cok gelır dedı kalktı ben anlamadım arkadas dedı ve saat gec oldu dıye bende kalkak dedım ama kadın oturun demıs saat ıyce gec olddu herkes cıkıyodu gerı kaalnını ben hatırlamıyom sabah gozumu actım da o kadının kollarındaydım ve her yeırım arıyodu cunku sabaha kadar benı kullanmıs neyse uyandırdım ve ona naptını sordum benle 4 5 defa bırlıkte olmus ona ayıkken yapalım dedım olurd dedı ve basladık cunku 2 mızde cıplaktık ona dırek soktum ama ses yoktu gerı kalanın anlatırım bıraz merak edın pavyon a gıdın zevklı bıryer ama cecbece degıl

2 yorum:

  1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil