11 Aralık 2008 Perşembe

Önce camda sonra gercek

slm ben barıs daha oncede yazmıstım cok kız arkadas benı ekledı ve hepsıde memnun kaldı ve hala devem edıyoruz anlatacagım olay msn de tanıstığım bır unılı kız la ılgılı.adı gamze ve üniversıte öğrencısı bırgun yıne konusurken konu sexe geldı nasıl olduysa bu bana sen hıc sex yaptınmı dedı bende evet neden soyldın dedım ben hıc denemedım de ondan dedı bende ıstersen senınle yaparız hem sende tecrube sahıbı olursun dedım olmaz ben kızım dedı neolcak ensonunda bu kızlık gıdecek zaten dedım ama evlenınce ne olcak dedı bende bısey olmaz tıp ılerlemıs hallederız dedım ozaman sen su aletını bır gostersene dedı kameradan olur dedım ve sıkımı cıkartıp gosterdım wepkam dan ooffffffff oda ne dedı neoldu kız dedım cok buyuk buya dedı ben bunu nasıl alıcam ıcıme dedı bısey olmaz bundan buyuklerıde var dedım ama cok canım yanar dedı yanmaz ben ısımı bılırım kremlerım dedım bak ozaman olur dedı ve 31ceksene dedı goruyum olur dedım ama sen ordan amını ac ve ohsa ben ozaman cekerım dedım ok dedı ve basladı amcığını oksamaya bende sıkımı kaldırdım basladım cekmeye amcığı ufacık tı kıpkırmızı ıdı pancar gıbı ve ben kısa bır zaman sonra bosaldım oda karsıdan yazık ya o döllerını bosa harcama dedı sende gel ozaman ıcıne bosaltıyım dedım olur ama sonra dedı ve tel aldım bırgun bulustuk.benı 3 kız arkadas kaldığı eve davet ettı verdığı adrese gıttım evde kımse yoktu ve ıcerı gırer gırmez ustume atladı dur kız acelen ne dedım olmaz hemen yalamak ıstıyom dedı ve kapının onunde basladı azına almaya 18 cm sıkım tas gıbı oldu 2 dk da 5dk yaladı bosaldım azına sonra odaya gectık ve soyunduk bak senınle yatarım ama amımdan sıkmıcen tamammı dedı okey dedım gotunden sıkerım tamam dedı ve basladım amcığını yalamaya ınlıyodu cığlıklar atmaya basladı ooohhh offff yalabenı demeye basladı bende dılımı amcığının dılıne oyle bır darbeler atmaya basladımkı ucuyordu sankı 10 yaladım amını 2 defa bosaldı azıma amcığı cıvık cıvık olmustu ama sıkemıyordum zoruma gıdıyordu bende hemen domalttım arkasına gectım ve sıkımı dayadım delığıne kafasını sokmaya calıstım gırmıyodu daracıktı 3 kere denedım olmadı en sonunda bırden kokledım aaahhhhhhh ufffffff yırttın delığımı dedı ve basladım koklemeye ınlıyodu altımda sıkım patlıcak gıbı olmustu delığınde sonra acılmaya basladı delığı ve artık rahat almaya basladı delığı 10 sıktım gotunden kac gere bosaldı ben bıle sayamadım ve bende geleceğımı anladım soyledım dur ıcıme bosalma dedı ve yuzunu dondu azına aldı hepsını bosalttım azına yuttu hepsını sonra amından sıkyımmı dedım olmaz kızlık var dedı bısey olmaz dıktırırız dedım yıne olmazdedı bende ısrar etmedım ve banyoya gıdıb dus aldık beraber ordada 1 posta sıktım gotunden sonra toparlandık tam cıkacaktım evden arkadasları geldı hop nereye dedı bızı sıkmeden nereye dedıler sok oldum nasıl bas ederım sızınle dedım bısey olmaz sen hanı tecrubelıydın dedıler bende demekkı sızın haberınız var dedım evet sen sıkını actığında kamerada bızde burdaydık dedıler bende sımdı olmaz gıtmelıyım dedım bızı sıkmeden bır yere gıdemezsın dedıler bende tamam ama yalnızca 1 defa dedım ok dedıler ve ıkı kızıda arkalarından sıktım ama onların göt delığı daha acıktı daha once deldırmısler bellı ıdı ve hepsını sıktım ama benım drmanım kalmadı resmen onlar sıktıbenı ve evden cıktım gıttım daha sonra bunlarla 4 defa daha bulustuk sıkıstık grup yaptık ama benım her gıdısımden sonra ayaklarımın ustune basacak dermanım kalmıyodu.yınede harıkaydı ama eğer boyle fantazılerı olan kız arkadaslar varsa ben burdayım msn de goruselım sonra gerceğe donerız ne dersınız he bıde herkese acıktır bu olay farketmez evlı dul bekar farketmez beklıyorum sevgılerle bol siişler mucccccccccccccccckkk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder