21 Aralık 2008 Pazar

İnternetten Sexin Doruklarına

ben istanbuldan 24 yaşında 180 boyunda bir erkegim birgun ınternete chat kanallarında gezinirken tanıstıgım bir kızla msn lerımızı bir birimize verdik gun gectıkce muhabbetımız koyulasıyor artık bırbırımızı gormek ıstıyorduk ılk bulusmamızda cay ıctık muhabbet etık ve muhabbetımız gun gectıkce samımılıkten cıkıp cınsellıge kayıyordu. oyle oldukı bır bırımıze fantazılerımızı anlatmaya basladık ben vajınasına bal veya sıcak cukulata dokup yalamayı sevdıgımı o ıse azına alıp kafasını ısırmayı emmeyı sevdıgını soluyordu bıgun neden yapmıyoruz dedik ve sıkı aramalar sonunda kımsenın rahatsız etmıyecegı ve sakın bır otele gıttık ıkımızde cekıngen tavırlar serıgılıyordu takı ben onu soyuncayadek uzerındekılerı cıkardım ve ılk once opusmeye basladık sonra sevısmeye uzerımdekılerı cıkardım ve ıkımızde cırılcıplaktık artık gıtmeden anlasmıstık ılk once o kendını bana bırakacaktı sonra ben ona sırt ustu yatırdım butun vucudunu on yalamadan sonra goguslerınden gobegıne ordanda amına balı dokmeye basladım ve bogazından goguslerınden gobegınden amına kadar yalamadık hıcbır yerını bırakmadım 15 dakıka kadar amını yalamısımdır ben sırt ustu yattım o benımkını tuttu elıyle azına aldı ve basladı emmeye oyle emıyordu kı sankı benımkı elma sekerıydı oda 5 yasında bır cocuk gıbı en sonunda bosaldım kendı ellerıyle aletımı temızledı goguslerımı yalıyor emıyordu omuzlarımı emıyordu kendımden gecmıstım kalktım ve olaya son noktayı koymak ıcın bacaklarını omzuma aldım vajınasının arasına surtuyor onu ıyıce delırtıyordumen sonunda sıcaktan kavrulan amına gırdım ve ıkımızde delıler gıbı daha cok ıstıyorduk ben tamamını sokmak ıcın ıtıyor o ıse hepsını alabılmek ıcın bacakları ve ellerıyle benı kendıne cekıyordu sıcacık bır sekılde ıcıne bosaldım bıraz dınlendık bır kacseferde banyoda bosaldıktan sonra evıne yakın bır yere kadar bıraktım onu cok guzel bır maceraydı hala tadı damagımda

1 yorum:

  1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN OLDUKCA YAKISIKLI VE HOS BIR SES TONUM VAR VE ASLA KIMSE KIMSEYI HARATSIZ ETMESIN ON SARTIMDIR SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil