13 Şubat 2008 Çarşamba

Selim ile beraber karımı siktik

Merhaba ben 32 eşim 26 yaşında idi sex hayatımız çok güzeldi arada kaset seyredip ondan sonra sevişiyorduk yine bir gece çok güzel bır üçlü seyrettikten sonra sevişmeye başladık karıma nasıldı üçlü beğendinmi dedim çok beğendiğini söyledi ne dersin yapalımmı dedim olurmu dedi bana kızdı aradan bir ay geçmişti yine sevişirken karım ne oldu üçlü işi demezmi sen
istememiştin dedim istiyorum ama nasıl olurki dedi ben merak etme hayatım ben güvenilir birini bulurum dedim.

Tamam dedi bunun üerine selim diye iş ortamından tanıdığım benden beş yaş büyük temiz çok efendi biri vardı ve seksi çok sevdiğini biliyordum birgün onunla içtikten sonra hamama gittik yanyana yıkanırken seksten konuşmaya başladık sekste sınır tanımdğını söyledi bu arada ben onunkine baktım çünki seks konuşunca ikimizinkide kalkmışti ona bir bayan var benimle berabaer üçlü yapmak istiyor dedim.

Tamam dedi ben seni ararım dedim ayrıldık karıma anlattım temiz güvenili olduğunu söyledim tamam dedi ve bir gün evde içki mssası ve güzel bir kaset ayayrlayıp Selimi çağırdım ben sokağa çıkıp onu karşılarken karım evde çok şık giyinmiş bekliyordu Selimi alıp eve geldim merabalaşıp masaya oturduk birer cin koyup içmeye başladık bu arada kasedıde seyretmeye başadık karım ikimizin arasına oturmuştu biraz sonra ortam iyice ısınmıştı hepimiz tahrik olmuştuk sohbet ediyorduk bu arada smih karımın omuhteşem bacaklarını okşamaya başlamıştı içeriside sıcaktı yavaş yavaş soyunmaya başladık Selim artık bacak arasına elini sokmuştu bir eliylede karımın göğüslerirni okşamaya balmıştı karımda rahatlamış pantolon üerinden bizimkileri okşamaya başladı artık iyice tahrik olmuştuk Selim karımın üzerini soyup göğüslerini yalamaya başladı ben hadi artık yatağa geçelim dedeim onlar odaya girerken ben tuvalete gittim amacım karımı biraz seyretmekti biraz sonra içeriye girdiğimde Selimin karımı soyup her tarafını yalamaya başladığını gördüm karımın vücudu çok güzeldi.

Selim kendinden geçmiş her yeri yalıyordu bu arada karımda Selimin iyice kalkmış gerçekten temiz sikini iştahla yalıyordu seyretmeye karar verdim Selim daha fazla dayanamadı karımı yatağa uzatıp amını biraz yaladıktan sonra bacakları hafifçe kaldırp sikinikarımın o muhteşem amına yerleştirip yavaşça sokmaya başladı karım öyle coşmuştu altta durmuyor daha fazla girmesi için vücudunu kaldırıyordu ikiside kendinden geçmişti beni unutmuştular saanki yanlarına yanaşınca karımben üste çıkayım dedi Selimi yatırıp üerine otrup hızla kalkmaya başladı ben daha fazla dayanamadım karımın o muhteşem kalçası önümdeydi ve hızla inip kalkıyordu arkadan sarıldım ve benimkini arkasın sokmaya başladım biraz acıdı ama öyle zevk alıyorduki sesiniçıkarmada rtık ikimizin arasındaydı Selimle ikimiz çılgınca girip çıkıyorduk karımda zevkten adeta kendinden geçmişti ne kadar sürdü bilmem üçümüzde patladık ve yığılıp kaldık yataga uzanıp dinleniyorduk ama Selim biraz sonra tekrar karımın kalçalarını amını yalamaya başladı ne olur bende arkadan yapayım dedi karım sesini çıkarmayınca yyataga yüzüstü yatırp kalçalarını ve götünü yalamaya başladı sikide kalkmıtı öylece karımın üstüne uzandı ve sokmaya çalışıyordu ama olmadı bunun üzerine karım kalçalarını biraz kaldırınca muhteşem götü ortaya çkınca Selim kalçalarından yakalayıp kendine çekince birden köküne kadar sokmuştu acıdğığı belli oluyordu ama karımın hoşuna gittiği için oda tempoya girmiş kendinden geçmişti Selim öyle abanıyorduki yataga yapıştılar ve bağırark boşaldılar Selim yana yıkılınca karımın sırtı bile ıslanmıştı yatağa uzanıp sohbet edip dinlendikten sonra bir daha üçlü yaptık artık iyice yorulmuştuk yıkanıp Selimle evden çıktık onu yolcu ettim bir hafta sonra Selimle karşılaştğımıda Selim kimdi okadın çok güzeldi tadı damağımda kaldı ayarlada bir daha yapalım dedi ama işyeri değişikliği olunca bir daha görüşemedik karımın da çok memnun kaldığı her halinden belli oluyordu.

7 yorum:

  1. slm ben murat ıst yaşıyom tanışmak ısteyen bayanlar arasın gızlılık tmel prensıbımdır 05418171449

    YanıtlaSil
  2. Istanbuldan cem ben 26 yasindayim evli bayanlar dullar evli ciftler esini siktirmek isteyenler ve berak kizlar herturlu sexse varam sanalda realde gorusurum Gizlilige onem verenler ve ciddi olanlar arasin 05324764618

    YanıtlaSil
  3. Mrb ben cem istanbuldan bekarim evli ciftler dul bayamlar gec kizlar grup isteyen karisini siktirmek isteyen uclu isteyen herkeZ arasin lutfen kendine guvenen ciddi olan ve gizlilik icerisinde realde sanalda gorusulur 05324764618

    YanıtlaSil
  4. slm ben serkan 33 yaş kocaeli sakarya civarı gizliliğe onem veren ve fantazilerini gercekleştirmek isteyen evli çiftler ve bayanlar arayın tanışalım 05412121765

    YanıtlaSil
  5. Selamlar,
    Ben Ali, İstanbul Avrupa yakasından, temiz
    sağlıklı, bakımlı, deneyimli erkeğim.
    Çiftlerin ve hanımların mesajlarını hercai34@hotmail.com adresime bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. ben ist dan mesut 35 yasında evli ciftlerlen tanısmak3 olmak istiyorum ciftlerlen deneyimim vardır gizli güven içinde arayabilirsiniz 0535 385 85 09

    YanıtlaSil
  7. Merhaba izmirden olgun dul veya evli ciftler degisik fantazi isteyen gizlilik sartiyla buyrun arayin0545 583 33 96 numaram yasayin ve tadin o ani

    YanıtlaSil