13 Şubat 2008 Çarşamba

İnternet Cafe Yolunda

Merhaba Ben Mehmet Karabay Bu olay 20 Nisan 2004 De başımdan geçti.Bir gün bizim internet cafe yi açmak için otobüse binmiştim. otobüs tıklımtıklımdı. Az ilerimde 19-19 yaşlarında sarı saçlı yeşil gözlü süper bir sarışın.zayıfdı ama kıçı büyüktü. İlk önce Arka tarafa doğru ilerlerken yanlışlıkla birkez sürttüm. bana baktı ve güldü. Bu hareket gel beni sik demenin kibarcasıydı.Neyse biraz daha ilerleyinceotobüs iyice dolup taştı. Bir baktım otobüssıkışınca herkez arkaya gelmeye başladı. benim kızda zorla sıkışa sıkışa benimönüme geçti. Otobüs sallandıkça

sürtünüyordum. zevkten kuduracaktım. daha sonraben kızı otobüsün kenarına doğru iyice sıkıştırmaya başladım. bir müddet sonraelini sikimin üzerine koydu ve okşamaya başladı. kudurmak üzereydim. üzerindekiokul elbisesi beni daha da kudurtuyordu. Elimi tutarak eteğinin altına götürdü.inanamadım. altında kilot yoktu. daha sonra kimse

görmeden sikimi eteğininaltından amının üzerine götürdüm. Otobüste ilerledikçe kalabalıklaşıyordu.kimsenin görmemesi de işime geliyordu. İlk önce sikimi amının üzerinde bir ileribir geri gezdirdim. tahrik oldu. ve dayanamadı ani bir hareketle kendini .

geriitti. Sikim amına hızlı bir şekilde girdi. Daracık amı yırtılacak

gibiydi. içisıcacıktı. otobüsün sarsıntısından kimsenin dikkatini çekmeden ileri gerihareketler yaptık. Daha sonra o sıcacık ve daracık amının içine boşaldım. ürktü.hamile kalırım düşüncesiyle hemen elini amına sokup içindeki döllerimi çıkarımhepsini avuçlayıp ağzına koyuyordu. Ama benim hevesim daha dinmemişti. Sikimihemen götüne soktum. ağlamaya başladı bağırmamak için kendini zor tutuyordu. Bende bağırmaması ve rahatlaması için bir yandan götünü sikiyor diğer yandan daellerimle memelerini ve amını okuşuyordum. fazla geçmeden o da boşaldı.bacakları sırılsıklam olmuştu. Çantasında bir şey ararmış gibi yere eğildi. Vesikimi ağzına aldı.

yutacakmış gibi somuruyordu. ben zevkten köşe olmuştum.Dişlerinide sürtüyordu. Ve ben ikinci kez boşaldım. Ağzıyla Hepsini yaladıyuttu. Bana Evinin adresini verdi

ve sonraki durakta indi. İnerken sikimiavuçladı ve iyice mıncıkladı ve öyle indi. Artık fırsat buldukça evine gidiyorumve rahat rahat sikişiyorum.

Daha sonra öğrendim kız lise 3 e gidiyormuş. Veizmirde kimsesi yokmuş. Ev de tek başına kalıyordu. Neyse hadi görüşürüz. Busitedeki hikayeler beni öldürüyor. bu olayı yazmak için çok tereddütlüydüm amasonunda yazdım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder