13 Şubat 2008 Çarşamba

Çok Güzel Oldu

O gün yine işden yorgun argın eve dönmüş duşumu alıyordum.o ara kapı zili çaldı kapıdaki ses,karsı komşunun sesisdi benim yanlız

olduğumu görmüş bana yemek getirmişdi.banyoda olduğumu söyledim.o da sakıncası yoksa içeri girebilirmiyim dedi yemek etirmişdim.mutfağa bırakma
sını söyledim.yemeği bırakıp çıkıyorduki birden fikirdeğişdirerek banyoya girdi çok utanmışdım.utanmamam gerektiğini eşinin de evde olmadığını ve apartmandakilerin üstt komşunun kızının düğünde olduğunu söyleyerek rahat olmamı isdedi oda yanıyordu.belliydi üzerinde kırmızı dar bir badi ve kısa bir etek vardı.bana isdiyorsan sırtına sabun sürebilirim dedi.itiraz edemedim ve sabunu

alıp sırtımda gezdirmeye başladı nefesini kulak mememde hissettiğim o an kamışım sertleşmişdi bile yavaşcaaşağılara indi kamışımı sabunluyor ılık bir ses .

tonuyla bana birşeyler söylüyordu adedeta isdiyor yanıyordu birara gözlerim sabunluyken bir fırsatını bulmuş iç camasırını cıkarmışdı elimi bacak arasına aldı

yanıyordu.birlikdeduş almayı teklif etti yok diyemedim ılık duşun altında başladık sevişmeye sevişmiyor adeteta beni kesfediyordu çokdan kamışımı ağzına almış uçak

savarfüzesi gibi yapmışdı inliyordu hadi sikbeni diye yalvarıyordu hiç bölesini görmedim nolur sikbeni diyordu artık dahafazla dayanamazdım vıçık vıçık sulanmışdıamı

eyilmesini söyledim arkasına gecerek amına kamışımısoktum acıdan bağırıyordu devam et devam et diyor inliyordu defalarca girdim daha sonra birlikde boşaldık .çok mutlu olmuşdu duş alıp cıktık daha sonra getirdiği yemeği yedik o gecebirkaçgez bunu tekrarladık bunu arada yapalım diyerek evine gitti oda bende bu işden memnun kalmışdık

1 yorum:

  1. BEN kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.. CİDDİ REEL GÜRÜŞMEK İSTYN 30 VE 50 YŞ ARASI OLGUN BAYANLARI BKLRM NOT.TEKİM AKTİFM 30 VE 50 YŞ ARASI ÇİFTLERE DENEYİMLİ AKTİF OLARAK EŞLİK EDERİM GİZLİLİK ŞART sms watsap carı
    • Yanıtla•Paylaş ›

    YanıtlaSil